دسته‌بندی نشده

سوزوکی بیکینگ B-King

تصویر برای مقاله

بیکینگ (B-King) سوزوکی را بهتر بشناسیم

گرچه ممکن است ظاهر طراحی شده جسورانه سوزوکی بیکینگ برای همه مناسب نباشد ، اما تناسب اندام و کیفیت عالی بکینگ چیزی است که هرکسی می تواند قدردان آن باشد.

بیکینگ، موتورسیکلت مورد علاقه موتورسیکت سواران ایرانی، بسیار قدرتمند وساخت کشور ژاپن است. همه موتورسیکلت سواران و موتوربازان با مدل محبوب هایابوسا آشنایی دارند. سوزوکی برای اینکه میخواست این راه را ادامه دهد بیکینگ را تولید کرد.

بیکینگ در دسته بندی نیکد قرار میگیرد که به معنی موتورسیکلت برهنه است. موتورسیکلتی عضلانی که انجین ریس روی آن به چشم میخورد اما فلاپ های زیادی ندارد.

  • بیکینگ در سال 2008 با ویژگی های خارق العاده خود وارد بازار شد.
  • انجین این موتورسیکلت ۴ سیلندر خطی میباشد.
  • ۲ میل سوپاپ و حجم دقیق ۱۳۴۰ سی سی
  • ۱۶ سوپاپ ، ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور عجیب این موتورسیکلت است.
  • گیربکس بیکینگ ۶ سرعته میباشد و زنجیر وظیفه انتقال قدرت را دارد.
  • دارای وزنی معادل ۲۳۵ کیلوگرم است.

برای کسانی که روی حصار نشسته اند ، یک چرخش دریچه گاز در هر نقطه از دور ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه تنها چیزی است که برای برنده شدن لازم است. موتور متعادل با سرعت آزادراه صاف کار می کند و در دورهای بالا درجه کنترل چشمگیری از لرزش را حفظ می کند. عمل جابجایی نرم و روان از طریق جعبه دنده شش سرعته، تزریق سوخت با نقشه مناسب و انتقال قدرت فوق العاده خطی ، کمال پیشرانه را ایجاد می کند. انعطاف پذیری باورنکردنی سوزوکی بیکینگ به بهترین وجهی در سواری من در امتداد ۱۰ کیلومتر جاده پیچ خورده کوهستانی نشان داده شده است در حالی که تمام مدت در دنده سوم باقی مانده است. شتاب شدید در گوشه و کنار همیشه در دسترس بود ، حتی هنگام کاهش سرعت تا سرعت ۴۰ مایل در ساعت در ۳۰۰۰ دور در دقیقه.

عکس مقاله

موضوع طراحی زاویه ای در کل سبک B-King معمول است که در شکل اگزوز های دوقلو با حسن نیت از سوزوکی ارائه می شود.

جایی که بیکینگ ۱۴۰۰ در میان استانداردهای عملکرد برتر است، در کشش است. اگرچه خارج شدن از خط بدون روشن کردن رادیال شعاعی Dunlop سری ۲۰۰/۵۰ چند تلاش انجام داد ، من بدون کاهش فشار لاستیک عقب ، یک رانندگی ۹.۹۳ ثانیه ای را مدیریت کردم ، زیرا قدرت گرفتن بیشتر برابر با چرخ دنده کم چرخ است.

چنگال Sportbike با کیفیت KYB و تک شوک عقب قابل تنظیم پیش بارگیری بهار ، فشرده سازی و میرایی برگشتی است تا قابلیت انعطاف پذیری دوچرخه را افزایش دهد. تنظیمات کارخانه با لاشه ۱۷۰ پوندی من در زین تعادل خوبی برای سفر در آزادراه و کنده کاری در دره فراهم کرد. انعطاف پذیری سیستم تعلیق در خیساندن اتصالات اسلب درجه A است و باعث راحتی طولانی آزادراه می شود. در سرعت های قانونی ، محافظت از باد کافی است ، از سینه به پایین پوشش خوبی می دهد در حالی که جریان بی نظمی در سطح سر و شانه ایجاد می کند. دامنه محدود سوخت از مخزن ۴.۴ گالن ممکن است تنها عنصری باشد که مانع پتانسیل تورهای بزرگ B-King می شود. در یک مورد ، من به معنای واقعی کلمه پس از فقط ۱۵۵ مایل رانندگی در آزادراه ، به یک ایستگاه خدمات پراکنده شدم.

عکس برای مقاله

نقش و نگار “پنج ضلعی” در مناطق کمتر واضح مانند کولیس های ترمز تازه شکل گرفته ، حامل های دیسک و مخازن اصلی استوانه وجود دارد.

این شاسی به راحتی وظیفه سوزاندن برعکس را دارد ، فضای زیادی در پیچ ها و کنترل گام به جلو و عقب برای دستگاهی با ۵۸۲ پوند سوخت کامل فراهم می کند. در حالی که از طریق هندلول لوله ای کم ارتفاع آن ، احساس فرمان پذیری سبک تری نسبت به بوبا از نوع خرد شده وجود دارد ، اندازه و وزن B-King به راحتی مشخص می شود ، به خصوص در سرعت های پایین.

عکس مقاله

چیزهای کمی وجود دارد که در مورد B-King دوست نداشته باشید. مزاحمت های کمی وجود دارد ، مانند پاشش سوخت هنگام قرار گرفتن در بالای مخزن یا آینه های نصب شده در میله حساس به لرزش ، چه از سطح جاده و چه از مقدار کمی که توسط موتور تابش می شود.

بیکینگ ما بزرگ بمب افکن بالستیک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *